Wednesday, April 22, 2015

Terwijl Klaarheid binnenkomt in alle perspectieven – 11 april 2015 – Méline Portia Lafont

image
Bericht van Méline Lafont – Melinelafont.com – Vertaald door Katja Milants
De Maan Eclips Portaal en De Bloed Maan zijn tot nu toe zeer intens geweest. Een echte emotionele achtbaan gevuld met vrolijke, mooie dingen maar ook met verdriet. Het begon voor mij persoonlijk, met een aantal ernstige en diepgaande tastbare verschuivingen in mijn fysieke voertuig en al mijn energetische velden werden opgewaardeerd in de snelheid waarmee ze spinnen. Welk een trillingsverhoging teweeg brengt in deze gebieden. Ik schreef deze korte uitleg en persoonlijke mededeling aan mijn goede vriend en zielbroeder Bill Ballard een paar dagen geleden:
“Zoveel lichamelijke veranderingen en energievelden spinnen aan een veel hoger tempo. Ik hou van deze verschuiving! het enige is, dat ik ZOOOO uitgeput ben over niets! Maar het lichaam kan er goed mee omgaan, het emotionele lichaam wordt zeker getriggerd en oude beslissingen die eerder werden gemaakt worden bevestigd en verduidelijk in het waarom deze werden gemaakt. Er is geen wijze van zijn langer mogelijk in het oude; het is gewoon niet meer mogelijk omdat je lichaam hier heel duidelijk op reageert. Ik hou ervan hoe ik begin te voelen hoe het in elke cel van mijn lichaam begint te spinnen en te trillen soms. Een soort van zoemende ervaring en met kippenvel over heel mijn lijf. De ascensiechakra is zeer open en pulseert enorm. Hier gaan we dan!!!!!”

En dat is wat voor mij duidelijk is geworden in de laatste dagen tot bijna een week van nu: dat voor elke persoonlijke werkelijkheid en collectieve werkelijkheid, zaken steeds duidelijker worden voor iedereen van ons! Vandaar dat duidelijkheid in de mix zit! Op persoonlijk vlak wordt je getoond op een zeer strenge en duidelijke wijze wat niet meer werkt voor je, wat het nog steeds doet en waar je de lijn zal dienen te trekken over hoe ver je het wilt laten komen op bepaalde gebieden en werkelijkheden. Je lichamen reageren intensief op de energieën die binnenkomen en op degeen die je gebied verlaten, alsook op de energieën van anderen. De in het verleden genomen beslissingen, die je een lange tijd geleden nam, worden bevestigd in het feit dat je inderdaad de nodige beslissingen toen nam en als je nog steeds geneigd bent om dit niet te willen waar nemen, noch wilt zien dat bepaalde energieën en gedachten je niet langer meer dienen en deze onderdeel zijn van de oude wereld van zijn, wordt het aan jou ferm getoond en dit in het HIER EN NU. Het is zelfs meer geworden dan een teken in dit geval, maar iets dat je zal dienen te ervaren in alle vezels van je wezen.
Misschien voel je je erg chagrijnig de laatste tijd, niet in staat om om te gaan met anderen hun energie, moe, je bent dingen beu en bent vooral opvliegend. Er is niet veel nodig om je te triggeren, te affecteren en te raken. Dit komt omdat je veel van het oude aan het loslaten bent en omdat het emotionele lichaam op dit moment getriggerd wordt, vooral sinds de Maan Eclips. Het komt er allemaal op neer de oude vastzittende emoties los te laten die de lichaamsvelden aan het verlaten zijn, dit om een ​​volledige uitbreiding van het Hogere Hart’s magnetische veld mogelijk te maken én dat je kan vestigen binnenin je emotionele lichaam. Aan de andere kant als gevolg van deze duidelijkheid die wordt getoond en dus ervaren wordt door jou, zal je je waarden onmiddellijk gaan resetten om waarschijnlijk weer nieuwe te gaan creëren om zo jezelf terug comfortabel te kunnen gaan voelen, want dit is wat we geneigd zijn te doen om ons weer vertrouwd te voelen in een nieuwe comfort zone. Uiteindelijk, zullen we achter blijven zonder waarden maar enkel met een instant weten van al wat is ~ wat ons Hoger uitbreiding en Hogere expressie van Zijn is.
Met dezelfde toon, zien we dat dit ook gebeurt voor het collectieve bewustzijn. Als je rondkijkt wordt dit ook duidelijk. De klaarheid toont ons dat de stabiliteit van deze instelling dat we maatschappij noemen, niet langer werkt, noch is het niet langer mogelijk om deze in ons leven als collectieve groep te implementeren. Het is duidelijk voor ons allemaal ~ zelfs degenen die nog slapen ~ dat dit niet langer meer werkt voor de mens en dat het fundament van zijn energie niet langer in staat is om zichzelf in stand te houden zoals vroeger. Dit is de reden waarom je ziet dat zo velen chagrijnig zijn en stemmingswisselingen hebben: al wat zo comfortabel voor hen was ontglipt hun door hun vingers en hun instinct is dan, om dit tegen te gaan en het vast te gaan houden. Er zal binnen een mum van tijd een kritisch punt bereikt worden waar zelfs dit niet meer mogelijk zal zijn ~ om een ​​strijd te strijden dat niet eens bestaat. Er is in eerste instantie gewoon niets om tegen te vechten omdat je dan gewoon met jezelf zit te vechten.
Verandering is inderdaad onderweg en het gebeurt nu. Hiervoor vechten en al je kracht gieten in deze vorm van samenleving ~ gedachtevorming ~ is gewoon iets dat we niet langer meer kunnen aanhouden. Het is vermoeiend en werkt helemaal niet. Klaarheid komt binnen en iedereen voelt het, nu is het moment om de weg te vinden ~ en die is verschillend voor elk uniek wezen ~ om vanaf dit punt van klaarheid te gaan en om jezelf door dit alles te navigeren. We weten dit, maar hoe ga je jezelf van hier uit verplaatsen en hoe breng je de verandering in dit alles zowel op persoonlijk als op collectief vlak.
Helderheid zegt: BEN de verandering binnenin, er is nergens anders dat je kan ZIJN dan in je eigen hart.
Overal waar je heenkijkt en paden kruist, kan je in jezelf zien alsook binnen anderen, dat hetzelfde aan het gebeuren is: de dingen zijn duidelijk en worden gevoeld. Doch, niet iedereen zal zich kunnen overgeven aan dit weten noch zullen ze het aan anderen laten zien, maar ik kan je verzekeren dat eenieder het voelt. En dus is er een lange periode op komst die volledig in het licht zal staan van het naar binnen treden van je eigen tempel van Zijn. Het collectieve heeft dit nodig en zodoende wij ook, en dus worden wij geholpen met deze overgang die mogelijk al begonnen is terwijl dit nog maar net wordt uitgesproken. Het zal gaan over overgave aan het Zelf en vertrouwen hebben in alles wat je bent. Nu is het dat deel van de belichaming en het vermogen van Zelf Liefde dat van pas komt, want zonder dit deel is het op geen enkel wijze mogelijk waarop je zou kunnen vertrouwen noch zou kunnen overgeven aan je ZELF. Wij en de Meesters van het Licht hebben niet steeds over en over weer hetzelfde zitten herhalen (Zelf Liefde) om te gaan plagen of voor het plezier, terwijl we altijd ons genoodzaakt hebben gevoeld om dit feit zo sterk mogelijk te benadrukken voor de tijden die nog komen zullen. En nu is dit moment aangeduid. Je bent op weg in dit begrip.
Dus wordt dit gewoon en wordt comfortabel in het bevinden van deze toestand van weten en zijn ~ met een naar binnen gerichte focus ~ terwijl je dit moment deelt met anderen die hetzelfde doen en die ook een ander deel van jou zijn. Je doet een geweldig iets voor de Aarde en het Collectieve op deze manier, terwijl je het ZELF welk het IK BEN deel is en het IK BEN is de Eenheid van AL is, voedt. En zo, wij allen als de IK BEN, is de IK BEN van AL en niet slechts Één ziel. Er zijn vele misvattingen van het voeden van je IK BEN of ZELF, door alleen te voeden op een ego wijze. Dit is niet zo in het geval van de, IK BEN is het zelf van AL. Dus je voedt het ZELF van Al, zijnde AL in Eenheid.
Al bij al, mijn persoonlijk stuk in dit verhaal van deze laatste Maansverduisteringsenergie is dat IK BEN buitengewone aansluitingen gaan ervaren samen met Lichtlichaamactiveringen. IK BEN me van zo veel meer bewust vanuit een soort van versmelting met Multidimensionale werkelijkheden. Tegelijkertijd terwijl ik aan het verbranden ben van de achterliggende bruggen en ik verder ga in de wereld waar ik op instap, oude contracten worden eens te meer beëindigd en nieuwe komen binnen. Op 8 april 2015 moest ik afscheid nemen van mijn dierbare metgezel “Laika”. Ze was een Golden Retriever van bijna 11 jaar oud. Dit was erg onverwacht welk de impact nog groter maakte op emotioneel niveau. Doordat ik contact heb met haar ziel, maak dit het gemakkelijker voor mij om te weten wat er gaande is en wat er is gebeurd. Het was een heel bijzondere ervaring, welk het zo emotioneel voor me maakt. Ik heb non-stop gehuild, om plaats te maken voor een beetje een verlamde gevoel van verdoving. Hoewel ik weet dat ze voort leeft en niet verdwenen is, is de ervaring van een fysieke dood transitie nooit mooi voor mij geweest. Ik heb gezien en vele begeleid, en elke keer zie ik het lichaam vechten en uithalen welk ik persoonlijk ervaar als een hard en lelijk iets. Ik ben mij ervan bewust dat dit mijn persoonlijk stuk is en iets is dat leeft in mij uit vorige ervaringen. Opnieuw wordt hier het emotionele lichaam weer ervaren en wordt er intens op doorgewerkt.  Mijn kinderen weten nu over reïncarnatie als gevolg van deze overgang gezien dat tijdens dergelijke gebeurtenissen, de ziel echt open en onschuldig is om te ontvangen. U kunt dat kort verhaal hier lezen. (Op haar website, zie link hieronder)
Eer en waarderen Al wat leeft, alle bewustzijn, aangezien AL zo’n unieke en uitzonderlijke vorm van leven is. Al het leven is een uitdrukking van de Goddelijke IK BEN, en zo zijn jullie dit ook! Ik nodig jullie uit om van het leven te genieten en zich te onthouden van het uitspreken van harde woorden en het doorgeven van oordeel over al uw metgezellen, ook al is dit zo gemakkelijk aan elkaar aan te doen. Vergeet niet dat wat je denkt en doet aan een ander, je uiteindelijk denkt en doet aan jezelf.
Ik hou van jou.
Méline Portia ❤️
Een nieuwe Applicatie is beschikbaar om jou bij te staan tijdens de huidige energieën:
DEcodering en de DEactivatie van het Menselijk Verstand. Zeer speciaal en krachtige Audio Tool gecreëerd door Méline en de Elohim. Bezoek mijn website en webshop.
Vind Méline op
Copyright 2012-2015 by Méline Lafont.  Dit artikel mag vrij worden gedeeld zolang alles in het geheel wordt overgenomen en niets wordt verandert.!
Vertaald door Katja Milants – katjamilants.wordpress.com – http://www.fruitsdevie.be

No comments:

Post a Comment